 | Feliratkozás Hírleveleinkre! | | Adatvédelmi Tájékoztató | |
|
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
|
Nézz be kártyaboltunkba! | A pillanat képe | Urgod haragja (Túlélők Földje)Urgodról, a hajdan élt nagyhatalmú mágusról nem sokat tud a mai emberfia. Talán épp csak annyit, hogy mágikus kesztyűjét és fétisét becses relikviaként tartják számon. A jobban értesülteknek talán az is beugrik, Urgod arról volt híres, hogy rettenetesen gyűlölte a kalandozókat. Nos, mint a képen látszik, a köznép sem kerülhette el haragja beteljesedését, ha egy kísérlete nem épp úgy sikerült, ahogy azt előre eltervezte. Ilyenkor tomboló dühvel rombolt, nem nézve, mit tapos el...Nézz szét a galériában! | | Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés Gigászok lapelemzés 1. rész: Jó jellemű lapok TP bónusz 2025.07.02. - 2025.07.16. 62. Beholder Találkozó 2025.06.28. - Beszámoló Táplálási szünet - 2025. június 27-28.
A lista folytatása... | Túlélők Földje - Közös Tudatok listája Országjáró feladat 2024 Országjáró feladat 2023 Országjáró feladat 2022
A lista folytatása... | TF help (6794) Gigászok lapelemzés 1. rész: Jó jellemű lapok (8) Szörnyvadászat 2. (29) HKK kérdés? (47477) Lapötletek (65138) Gigászok lapok a lapkeresőben (146)
További témák... | Tegnap leggyakoribbak: A bajnokság döntősei A dobogósok A Nemzeti Bajnok Az ezüstérmes A Nemzeti Bajnok akció közben. 3. nap
Utoljára ezt küldték:
Küldj te is képeslapot! |
|
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
|
|
|
| Nálam van egy szimbi, az ellenfél ellopja. Ki a gazdája a Bűvölt szimbiózisnak, amikor kisül a halálsikolya? Ha már az ellenfél, aki ellopta, akkor én fogok lapot dobni az "ellenfeled" kitétel miatt? |
Szerintem "elegáns megoldás" (vagyis nem). A flavor nem faq helyett van, nem is elvárható, hogy bárki abból találja ki vagy hozza érvként, hogyan működik. |
Nem kézből kijátszásnál a "költöttél" hogy van definiálva? |
Ez így nem teljesen igaz, a kissé pongyola "egyéb olcsóbbítások"-ba beleérthető más alap idézési költség csökkentés is.
Szerencsére az oltalom nerfje egyértelműen mondja, hogy csak az idézésre vontakozik. |
4.17.0. Kézből dobásnak, lapdobásnak vagy röviden dobásnak nevezzük, ha egy játékos kezéből egy vagy több lap közvetlenül a gyűjtőbe (Semmibe) kerül. |
Kapcsolódó hatás rovat ugyan van a kódexben, de konkrétan definíciót nem találtam rá. Ezt érdemes lenne pótolni akkor.
Felteszem a Daxx, Dühöngő Amod és hasonló lapok működnek előre kikészített lapra, csak a Mulgan meg az újrahasznosítás nem. |
Igazabol, ha picit utanaszamolsz:
165 lap keszul, es gyémánt támogatóból maximum 30 lehet, arany támogatóból pedig maximum 35.
A 30 gyemant az elvisz 90 lapot, a 35 arany az 70-et, ez eddig 160. 4-et elvisz az, hogy a vednok a sajat lapjabol +4-et kap, az 164.
Vagyis ha ezekre mind jelentkeznek (vagy ezek a helyek "fenn vannak tartva"), akkor pontosan 1 darab ezust lehet csak. |
A "foil verzió legyen már kicsit erősebb" az már régóta felmerült, még direkt is bizony Miklós részéről, hasonló akció volt már a "cm-es próbanyomás lapok" is. Az előbbit a tesztelőcsapat akkor leszavazta. Az utóbbiról nem lettek megkérdezve, de sikerült legalább gyorsan kitiltatni őket. Azóta is a tiltott listát gazdagítják.
Ez a megoldás tiszta paytowin, szerintem rossz ötlet. Konstruktíve legyen mindkét lap olyan verzió, ahogy tesztelve volt.
|
Hát a Kódexben még csak hasonlót sem találtam.
A Végtelen ciklust néztem, de az hangsúlyosan 1 körben történő több cselekvésre vonatkozik.
Tudomásom szerint versenyen is annyi a szabály: "lejárt az idő, aktív játékos köre plusz még egy kör, ha nem sikerült nyerni, akkor a meccs döntetlen".
Engem nagyon meglep ez a "kiértékelés" elképzelés, nagyon messzire vezetne (régen volt , de rég elengedtük már ezt).
De ha netán így változna ez, akkor arról biztos, hogy kellene hír, meg Kódexbe bevezetés.
Ha nem változik így, akkor viszont ne legyen ott zavaróan ez a faq légyszi. |
Igen, referenciaként használta játékos, hogy ez lenne a kiértékelés szabálya.
Ahogy referenciaként használnak játékosok pl. Lélekrezonancia alatti faqt más hasonló lapokhoz. |
Ja es vasarnap Vacott tali!  |
A Foldinduals lapnal a FAQ-bol csak a kerdes lathato 
DE itt
https://www.hkk.hu/blog/kerdezz_felelek_56
megvan a valasz is:
"A Földindulás (2025) esetén kötelező-e áldozni / lapot dobni? Lehet-e vegyesen?
Igen, ezt végre kell hajtani, ha tudod, és lehet vegyesen is."
Szerintem ez azt ohajtja jelenteni hogy amit csak tudsz, vegre kell hajtani, vagyis ha nincs lap a kezedben, akkor asztalrol kell, es viszont. Ha mindkettot meg tudod tenni, akkor vegyes modon is vegrehajthatod.
Akkor hasonlokepp a Granitlampasnal sem tudod kicselezni a hatranyt. |
Hegyi goliat: Kodex 83.2 "Az oltalom véd a költséggel nem bíró lapok (szabálylap, követő stb.) képességei ellen." |
Bocs, de ezt a prioritas dolgot itt eroltetettnek erzem, nem mennek errefele.
A 4-es pont azt mondja, Alapfogalmak, alapdefiníciók.
A 4.12 (huzas) prioritasa 4.13 (kereses) felett azt jelentene, hogy mivel elobb volt a Kodexben, EZERT ha valami huzas, akkor nem lehet kereses? Ezzel az erovel mindig at kene nezni (versenyen is!) hogy van-e valami elorebb, ami erosebb annal, mint amit nezel, argh.
A szerintem korrekt valasz: igen, ezt mindig is igy jatszottuk, hogy valami nem lehet egyszerre huzas is meg kereses is. Igen, tenyleg nincs benne a Kodexben. Igen, ez egy kis hiba, igazitjuk mindjart (nem ker enni legyen ott).
Teljesen biztos vagyok benne, hogy Gice nem trolkodasbol kerdezte. |
Az a durva, hogy a Kódex konkrétan nem mondja, hogy valami ne lehetne egyszerre húzás és keresés is.
Bár ezt szerintem mindig mindenki így kezeli, hogy ha az egyiknek megfelel, a masikat már meg se nézzük. |
Ahogy annak sem lett volna akadálya, hogy az legyen: "Sebző varázslatokra, sebző hatásokra és _hideg-re immunis (ezek nem hatnak rá)."
És akkor most nem beszélgetnénk erről 
(amugy szerintem is olyan 95%-ban ertheto, de ha nincs karaktersporolas valoban, akkor a 99.99% jobb) |
Felteszem, ilyesmiről a 10 minutes-szel érdemes beszélni. |
Hat, szerintem ha fontosnak erzitek a "minel kevesebb lap tudjon mast, mint ami konkretan ra van irva" dolgot, akkor a lap alapjan eleg egyertelmu, hogy nem lehet, mert ki kell fizetni a masik kepesseg koltseget, es nem tudod 2x passzivizalni. Meg Kodexet se kell nezni, mert ra van irva dolt betuvel.
De nyilvan tietek a dontes, en csak felhivtam a figyelmet, hogy jelenleg ez eleg egyertelmu, hogy nem lehet. |
Vagy inkább nem engeditek, ha már külön ki is van emelve a lapon, hogy ki kell fizetni a másolt képesség költségét.
(Ha már bejött ez a szabály a Leira szelencéjénél ) |
Marmint az erre adott valaszon csodalkozom:
"Moa tudásőr tudja e használni olyan lap képességét, aminek a költsége passzivizálást igényel ( pl. Tharr papja)?" "igen" |
De miért?
Ahhoz kétszer kéne passzivizálni, nem? |
Egyebkent, ha kikapcsolnak a kovetot, dermesztenenek valamit, majd visszakapcsolnak, akkor ez nem lenne igaz. Mivel a kesobb letrejovo folyamatos hatas az erosebb. Ez hianyzik a FAQ magyarazatbol is. |
olvastam, de miert nem tudja? ez nem derult ki |
Mondjuk igazabol a dermesztesjelzo nyilvan kesobb kerul ra, mint ahogy a koveto bekapcsolodott (kiveve ugye, ha ki-be-kapcsoljak), szoval a valasz majdnem jo, de a magyarazat nem (marmint a "csak" magyarazat ). |
Szitu: van 2 folyamatos hatasu lap (vagy jelzo), az egyik elveszi a kepessegeket, a masik kepesseget ad lapoknak. Egyiken sincs „mindenképp”, „semmiképpen".
Kodex:
102.3. Ha a fenti két szempont nem oldotta fel az ellentmondást, akkor az utóbb kijátszott lap hatása felülírja a korábban kijátszott lap hatását.
FAQ Tomegatok:
Erről már korábban is volt szó, és azt mondtuk, a lapok kijátszási sorrendje számít. Tehát a Tömegátok kiolt minden képességet, amelyet a Tömegátok előtt kijátszott rátett lapok adnak, de nem semlegesíti azokat, amelyeket az utána kirakott lapok adnak.
Ez eddig egybecseng, DE:
FAQ Termik epikolosszus:
Mi történik, ha Termik epikolosszus mellett dermesztik egy termikemet, vagy végleg elveszti a képességét egy hatástól. Akkor még használhatja egy másik termik képességét? Ha dermesztés jelző van rajta, akkor az folyamatosan elveszi minden képességét, így nem használhatja másik termik képességét sem.
Akkor most mi van?
|
Nem hiszem, hogy eliras lenne, hiszen a marciusi Behos is:
"A Legendák Viadala formátumnak megfelelően 2 Hódításokból és 2 Császárvárosból." |
Korrekt válasz, köszi.
A Faqban ne feledkezzetek el a "sebzéssel szedem le, húzok 1 lapot" szituról se, ahol az életmentő hatások lehetősége miatt szerintem nem fogsz tudni húzni.
|
Konkretan ez nem igazan relevans ide, hiszen itt szo nincs kapcsolodo hatasrol, az "egyszerre torteno leszedesrol es huzasrol" van csak szo. |
Itt azert az "egyszerre jon letre a huzas es a leszedes" az kerdojeleket villant fel az ember agyaban (nem csak az enyemben, beszelgettem par profival errol kicsit).
En szimpatizalok azzal, hogy huzhass ilyenkor, de mindenkepp pontositanam ezt a mondatot, hogy ne legyenek ? -ek.
Es akkor meg arrol nem beszeltunk, ha valami "sebzessel szedi le a Bilincsmestert + huz". Akkor meg ugye le se esik egybol, varja az eletmento hatasokat. Akkor is huzhatsz vajon? |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|