Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
A pillanat képe
Aranygömb
(Túlélők Földje varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Régen, az ősi birodalmak virágzása idején, hol a bo'adhunok, hol a kyorgok birtokolták. Talán ők még tudták, mire lehet használni...
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Gigászok lapelemzés 1. rész: Jó jellemű lapok
TP bónusz 2025.07.02. - 2025.07.16.
62. Beholder Találkozó 2025.06.28. - Beszámoló
Táplálási szünet - 2025. június 27-28.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Országjáró feladat 2024

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47474)
Gigászok lapok a lapkeresőben (146)
Gigászok lapelemzés 1. rész: Jó jellemű lapok (2)
TP bónusz 2025.07.02. - 2025.07.16. (3)
62. Beholder Találkozó 2025.06.28. - Beszámoló (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (281)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Azért erről megnéznék egy screenshotot, mert nekem működik.
Nem, reakcióként csak akkor használhatsz egy képességet, ha rá van írva, hogy reakcióként is használhatod.
J képességét használva lemásolók 1 hajót. 1, Ha annak a hajónak van kijátszáskori képessége az nem jön létre?  

Itt ugyanazt a lapot (vagyis annak a másolatát) játszod ki. Az nem számit, hogy nem kézből, és nem a költség kifizetésével: ha egy lapot kijátszol, a kijátszáskori képességei mindig létrejönnek, kivéve, ha a lap másképp nem rendelkezik.
A kijátszáskori képességek másoláskor akkor nem jönnek létre, ha csak a képességét másolod valaminek, és nem kijátszáskori képességből teszed.
Itt viszont nemcsak a lap képességeit másolod, hanem a teljes lapot hozod létre, mindenestül.

2, Ha a másolandó hajónak elhasználtam a J képességét, akkor a másolatnak el lesz használva a J képessége? (vagy S, K arra körre) A kódex új írja azonos "állapotban", de ez a passzív/aktív állapotra vonatkozik vagy mindenre?

Az, hogy a másolás abban az állapotban másolja a lapot, amiben volt, arra vonatkozik, hogy ugyanaz lesz a szövege. Tehát ha egy képességét elvesztette (pl. azért, mert az egy (J) volt, amit már elhasznált, de akár azért is, mert épp dermesztve volt), akkor az a képesség az adott pillanatban nincs meg neki, tehát a másolatnak sem lesz meg. Viszont az (S), (K) képességet használhatja újra a másolat, akkor is, ha az eredeti lap használta már abban a körben.

3, Ha egy lapon az van írva "Kijátszása köre végén húzz x lapot" akkor is húzok, ha zsz-nak áldozom?

Igen. A teljes hatás a használatkor létrejön, az már mindegy, hogy rögtön, vagy késleltetrve. Nem számít, hogy utána a képességet létrehozó lap kikerül-e a játékból. 4. kérdésre ugyanez a válasz.

5, Ha https://lapkereso.hkk.hu/lap/gerg_kompja/11067-val játékba rakok 1 hajót vagy orkot létre jönnek ezeknek a lapoknak a kijátszáskori képességei?

igen, ld. 1-es pont.
Igy van, az ősmágia csak az ellenfél drágitásától véd, és attól is csak akkor, ha te nem olcsóbbítod a lapod.
A zsákbamacska pontos darabszámát nem tudom megmondani. Értékben volt pár igazi matuzsálem lap, pl. Alanor 97-es, de hogy minek mennyi az értéke, ezt csak a piac tudja meghatározni.
Egy lap kijátszásának a költségét akkor fizeted ki, ha kézből játszod ki - de a feltámadás és vízió is minden szempontból kézből kijátszásnak minősül, tehát akkor is.
Ha valamilyen varázslat vagy egyéb hatás eredményeképp kerül egy lap a játékba, akkor a tókeneknél nem kell költséget fizetni, más lapoknál a szöveg rendelkezik róla, hogy kell-e. Pl. az Alanori mágikus korvettnél ki kell fizetni a költséget.
Ha egy lap költségét ki kell fizetni, akkor az mindig az alapköltség, plusz módosítók amit fizetsz, Tehát igen, ha a lap költségét fizeted, akkor a járj drágítást is fizeted.
köszönöm a felvetéseket, beleirom a FAQ-ba is akkor.
A mardakor tartalékost nem, egyrészt szerintem ez gyakorlatban nem fog előfordulni, másrészt a tartalékoson rajta van, hogy nem kerülhet a kiegészítő pakliba, így a gyűrődés miatt sem kerülhet oda.
Az excel táűblázatomban 5 szerepel az arany foil mellett, de őszintén szólva, már nem emlékszem 100% biztonsággal, hogy ez simán 5 arany zsákbamacska volt, vagy 5 arany zsákmbamacska és 1-1 arany ultraritka, vagy 3 zsákbamacska és 1-1 arany UR, de talán az utóbbi.
Leszámítva azt az esetet, amikor valaki nem rak össze kiegészítő paklit, én nem sok gondot látok a lappal (arra meg lejjebb elmagyaráztam, mi van).. De ha még bármilyen kérdésed van a lap működésével kapcsolatban, szívesen válaszolok rá. Nem is baj, ha tisztázzuk előre, mit kell még esetleg a FAQ-ba beírni.
2 eset van. Ha valamilyen versenyszabály miatt nincs kiegészítő, akkor értelemszerűen nem tudja a lapot odaküldeni. De ilyen csak pörgősön van, ott meg úgysincs 2. meccs, szóval ez lényegtelen. A másik eset, hogy valaki nem rak kiegészitőt. Ilyen esetben van egy 0s mérteű kiegészítője, oda ki kell pakolászni a lapokat. De ez is inkabb elméleti eset, inkább e kezdőknél fordulhat elő, ott meg nem sok gyűrődést fog kapni.
Az alap, hogy ehhez a laphoz kell faq, a speciàlis (és főként elméleti) speciális eseteket nem lehet a lapon taglalni. Azt facebookon is írtam, a lapok, képességek felülírhatják a szabàlyokat. A kiegészítő paklinak a szabályok szerint pontosan 30 lapnak kell lennie, de van olyan hatás, ami módosíthatja. A gyűrődést amennyire lehet, végre kell hajtani: az általa kijelölt lapot ki kell rakni a sideba, és ha van legális lap, amit berakhatsz helyette, be kell tenni. Ha ez nem lehetséges, előfordulhat, hogy a paklid 50nél kevesebb lapból fog állni, de ettől még nem veszted el a játékot.
117.0. A játékban lévő permanensekre csak olyan nem önálló jelző kerülhet, amely az adott permanenshez kapcsolódóan értelmezhető.

tehát csak olyan lapra lehet rakni késleltetett hatás jelzőt, aminek van ilyen, így a Zarknod haragjával nem tudod átrakni olyanra, aminek nincs.
ahogy a kódex mondja, ha egy lény max. ÉP-je csökken, az nem sebződés, ha a max. ÉP-je nő, az nem gyógyulás (akkor sem, ha ezzel együtt általában értelemszerűen csökken ill. nő az aktuális ÉP-je is).
jelenleg még nincs tervben (mondjuk kb. minden vp termelő lapra ráírjuk, hogy kivéve 1. körben).
Az éjfaaty követő nem olcsóbbít az 1. körben. Max. hívó kürttel meg 7 törzzsel tudod megkombózni.
Ez nem merült fel, 2 okból:
- sokkal több az élőholt, mint egy adott etnikum, sokkal könnyebben, triviálisabban lehet teljesíteni a feltételt.
- a korábbi lapokat nem így teszteltük.
Minden alkotó elmének van igénye arra, hogy időnként új dolgokat találjon ki. A sav koncepció az egyik tesztelő ötlete volt, kitalált hozzá lapokat, felrakta, kipróbáltuk, működött, jó volt, zöld utat kapott. De ahogy Xsep is írta, nem vesz el helyet semmi elől, igyekszünk maximálisan támogatni mindent, amivel játszanak is, minden koncepció kap bőven új lapokat.
ez nem verseny, a teszteléshez használjuk, ignoráld.
Ha valami költségre vonatkozik, az mindig az alap költségre vonatkozik, akkor is, ha ez nincs külön kiírva (kivéve, ha egy reakció hivatkozik költségre). Kódex 21.9.0.
A kiegészítőben több, mint 100 lény van, ezek közül kb. 25-26 4/4 vagy nagyobb, de vannak 6/6-os és 7/7-es monstrumok is szóval lesznek gigászok bőven, de nyilván kellenek kisebb lények is. Esélyes, hogy a 3/3-asok közül is sok még tovább nőtt volna Kreátor főzetétől, ha hagyunk nekik több időt!
igen, persze.
Igen, persze. Amikor egy lap lemásol egy képességet, attól kezdve olyan, mintha az rá lenne írva, elvehető, dermeszthető, másolható. De magát a másoló képességet 2 okból se tudod megkapni, egyrészt, ha már megvan neki egy másik képesség, akkor a (J) ugye már nincs meg, ha meg megvan még neki, és nincs más képessége, akkor sem lehet másoló képességet másolni.
Az "azonnali hatásként" egy kicsit pongyola megfogalmazás, azt jelenti, hogy bármikor használhatod, amikor egy azonnalit. Tehát konkrétan olyan nincs, hogy "azonnali hatás" az azonnali mindig az azonnali varázslatot jelenti. Szóval igen, célozhatod ezzel az áramlással a lapot, ami nem lehet azonnali célpontja.
Igen!
köszönjük a javaslatot, esélyes, hogy ez megoldható, ha van rá igény.
A játékosok kisebb része szereti és igényli a káoszt, mint ahogy vannak retró és középkor játékosok is.
A legideálisabb az lenne, ha a másik kettőhöz hasonlóan lenne egy állandó versenyszervezője a káosz versenyeknek, havi 1 versennyel.
Amíg azonban nincs, nekünk kell teljesíteni valahogy azt az ígéretet a kisebbségnek, hogy lesznek káosz versenyek is.
Ez a hibrid verseny egyébként jól működhet a jövőben, a kezdőknél mindenképp ÚN, akár az amatőrben is, és mellette vagy a profiban káosz, vagy a profiban is ÚN, és mellette lenne egy negyedik, vegyes, káosz kategória, ha van rá elég jelentkező.
igen, ha teljesül a 2 etnikum, akkor tudod idézni is.
igen, elveszik az olcsóbbítás, mivel ő a következő xenó, amit kijátszol.
Igen, ez simán benne van a pakliban, hogy még ezek miatt sem fog senki magasabb költségű megoldás lapokkal játszani, és inkább reménykedik benne, hogy behúzza a pár "exploit" leszedést amik olcsón jönnek, mégis megoldják az oltalmas lapot... De ha még az erősebb oltalmas lapok miatt sem érdemes legalább a side-be berakni ilyen lapokat, akkor az azt jelenti, hogy nincs baj az erősségükkel.

reakciódrágítás vs oltalom - szituációtól függő, hogy melyik az erősebb reagálás ellen. A tesztelés döntötte el, melyik drágább lap melyiket kapta.
2 VP-d lesz megoldani ami azt jelenti hogy azon kivul hogy leszeded nem lesz mas played abban a korben es meg mindig van egy jegcsapja a masiknak

mondjuk ez lenne a cél... Ha kirakok 3-ért egy lapot, utána jön az ellenfél, megoldja, és még vígan pakolászik utána, akkor az nem volt olyan jó lap.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.