Az Újrahasznosítás: X egy képesség. Pont. Attól, hogy az X adott esetben nulla, ez a képesség nem fog eltűnni a lapról.
Van egy ilyen faq-nk az Idéző teknős alatt:
"Villámháború mellett nem kereshetek bármilyen 1-ért jövő lényt az Idéző teknőssel (új), ha anti-mágia: 0 képességet választottam. Csak olyan lapot kereshet, ahol a lap szövegében szerepel az anti-mágia képesség."
Ennek az is az értelmezése, hogy ahol szerepel a lapon az anti-mágia képesség, az rendelkezik vele. A mostani faq is ezt mondja. Nem értem, hogy ha az X=0-ból hogyan jön az, hogy nincs Újrahasznosítás képessége a lapnak... Annál is inkább, mert maga az Újrahasznosítás is így szól:
"135.8. Újrahasznosítás: X: Ha valaki sikeresen kijátszik egy lapot, ami ezzel a képességgel rendelkezik, akkor egy gyűjtőből max. X lapot visszakevertethet a tulajdonosuk paklijába, majd annyi Ép-t gyógyul, ahány lapot így visszakevertetett."
Attól, hogy adott esetben nem kevertem vele vissza semmit, attól még az újrahasznosítás képesség rajta van a lapon.
Más kérdés, hogy ha X=0 akkor nem történik visszakeverés, ezért nem történik gyógyulás sem, tehát ez így nem egy gyógyító forrás.
Összegezve: a faq jó, de a faq szövegét nem kell tovább költeni, mint a népmesét. |
Miért ne lehetne Kobolddal reagálni a lélekvédő főnixre? Amikor kitesszük a főnixet, még nincs asztalon. Miután kiraktuk, határozzuk meg az újrhasznosításának a mértékét. Addig viszont újrahasznosítással rendelkező lap éppen a faq miatt.
Az újrahasznosítás: 0, ha létezne, miért lenne gyógyító forrás? Az életbe nem gyógyulna vele senki! Ez kb. olyan, mintha azt mondanánk, hogy A becsület helyreállítását megfogja a Szirén bilincstörő, mert az Anti-mágia:0 egy dobató forrás...
Az Anti-mágia: 0 azért szerepel lapokon, mert az egy önállóan értelmezhető szabály, az újrahasznosítás: 0 meg nem az. |
Ok, most tényleg figyeltem óvatosan, hogy hova rakom félkövér kiemeléseket és 100%, hogy nem a teljes szöveget emeltem ki. Csak a lapok nevét emeltem ki és mégis kiemelt mindent az első kiemelés után.
Behó bácsi, bugos a honalp!!!! |
Itt a példa a Tüskés Dohratoggal, hogy igenis számíthat néha a nullás újrahasznosítás. Valamint ennek az ítéletnek a fényében akkor a Kobolddal sem lehet reagálni a Lélekvédő főnixre.
Illetve az "Újrahasznosítás: 0" egy gyógyító forrás lenne, tehát elméletileg, hogyha kijönne a jövőben egy azonnali varázslat, amin "Újrahsznosítás: X" szerepel és az mehet 1 alá, akkor egy gyógyító forrás megfogná azt a teljes lapot. |
Ugyanezt a nerfet mondtam az oltalomra pár hónapja… Nem… nem kell ám rám hallgatni sosem.  |
Nagyon nagy különbség a 2 között, hogy az anti-mágia:0 magában ad egy elég erős védelmet a lapnak, tehát van relevanciája. De az újrahasznosításnál vagy a mérgezésnél a nullának nincs relevanciája. Így abból a "0" nem értelmezhető önmagában speciális képességként. |
Kereshető-e Tüskés dohratog (2025)-tel olyan lap, aminek feltételtől függően van újrahasznosítása (pl. Lélekvédő főnix)?
A Lélekvédő főnix-en tehát nincs "Újrahasznosítás: 0" képesség kötelék nélkül? Hogyha van "Antimágia: 0", akkor ilyennek is kéne lennie. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|